Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari: Формула 1 трябва да стимулира технологиите

23.04.2010 18:42

Формула 1 трябва да се ориентира към двигатели с по-малък работен обем и принудително пълнене от 2013 г., съответни на последните технологии за намаляване на разхода на гориво, заяви изпълнителният директор на Ferrari Амедео Фелиса.

Отборите са все по-близо до осъществяването на плана за 1,5-литрови двигатели с мощност 670 к.с. от 2013 г., но Фелиса е убеден, че спортът трябва да бъде дори още по-смел в прилагането на последните достижения в областта и особено системите за директно впръскване.

Пред Autocar Фелиса заяви, че правилата във Формула 1 трябва да подобрят приемствеността към автомобилната индустрия и адаптирането на подобни двигатели.

“Ако спортът може да развие нещо, което е полезно в реалните условия, то тогава най-доброто решение за двигателите е принудителното пълнене и директното впръскване. Точно това трябва да подкрепяме - най-доброто решение за ефективността и използването на мотора по положителен начин”, смята Фелиса.

По-рано тази седмица шефът на Mercedes Motorsport Норберт Хауг също заяви, че очаква одобряването на по-малки двигатели, но отрече варианта спортът да стане "тъмно зелен”.

“Най-впечатляващото нещо във Формула 1 е бързината, звукът, това да си винаги на ръба на бръснача и на върха на технологиите. Може да обсъдим “зелени” инициативи, но спортът трябва да бъде воден от технологиите. Ако летите от Европа до Япония с Boeing 747, ще използвате много повече гориво, отколкото всички болиди от Формула 1 за един сезон. Трябва да гледаме мащабно, върху цялата картина”, обясни германецът пред Autosport.

“Правим най-чистите автомобили, които можем. През 2013 г. обемът на двигателите ще бъде намален, защото разходът на гориво трябва да спадне. Ще трябва да намалим и вредните емисии, но няма как мотор със 700 “коня” да стане най-екологичният за всички времена”, допълни Хауг.

Коментари
comments powered by Disqus