Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari губи два пъти повече време за ремонти

27.02.2014 19:13

Ремонтът на новите автомобили отнема двойно повече време спрямо преди, категорични са от екипа на Ferrari след осемте тестови дена и инцидентите, които съпътстваха програмите на Кими Райконен и Фернандо Алонсо.

1,6-литровите V6 турбодвигатели, които заместват атмосферните 2,4-литрови V8, са оборудвани с два типа системи за повторно използване на енергията - ERS-K, която е аналог на KERS, и ERS-H, която използва енергията на изгорелите газове. Те налагат качествени промени в конструкцията на автомобила, усложняват неимоверно охладителните системи, а и създават допълнителни предпоставки за технически проблеми. Поради тази причина диагностицирането на евентуална повреда и отстраняването й отнема много повече време от преди, категоричен е Пат Фрай.

"Автомобилите са толкова по-сложни. Нужно ни е повече време да разберем какъв е проблемът", коментира тим-шефът на Ferrari. "Трудно е и да стигнеш до самия компонент, който е дефектирал, за да го ремнотираш. Предполагам, че това, което сега ни отнема приблизително четири часа, щеше да ни коства половината време преди."

И двата колективни теста на "Херес" и "Сахир" бяха изпълнени с червени флагове, провокирани от множеството технически проблеми, особено с двигателите на Renault. Фрай обаче смята, че автомобилите са далеч по-надеждни, отколкото изглеждат.

"Част от отборите показаха, че след като веднъж нещата потръгнат, тези автомобили са достатъчно издръжливи. Най-трудното е да стигнеш до този момент, но рано или късно ще се случи", завършва Фрай."

Коментари
comments powered by Disqus