Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari губи само няколко десети спрямо Red Bull

12.05.2022 15:23
Ferrari губи само няколко десети спрямо Red Bull

Биното не смята, че неговият екип изостава с развитието на автомобила си

Ъпдейтът на Red Bull за Гран при на Емилия-Романя даде предимство на австрийците в битката с Ferrari благодарение на олекотения автомобил и новите аероелементи. Въпреки че Ferrari все още е на ниво в квалификациите, Макс Верстапен спечели и в Италия, и в Маями и навакса голяма част от изоставането си спрямо Шарл Льоклер в битката за шампионската титла. 

При конструкторите само шест точки делят двата отбора, но тим шефът на Ferrari Матиа Биното не се притеснява от отстъплението на своя отбор. За Гран при на Испания Скудерията подготвя първия си съществен ъпдейт и това би трябвало отново да ѝ даде предимство в битката с Red Bull.

“Ако трябва да оценяваме разликите в развитието на Red Bull и нашия тим, мога спокойно да кажа, че не съм притеснен. Не смятам, че разликата е голяма. Говорим само за няколко десети. Не трябва да забравяме и че в Маями окупирахме първа редица“, коментира босът на Скудерията.

„В квалификациите се представяме по-добре от Red Bull, така че що се отнася до уикенда като цяло, не мисля, че има някаква съществена разлика между Red Bull и Ferrari. Ако има нещо, което ме притеснява, е колко бързо се развиват те при условията на ограничен бюджет. Но от една страна това ни притеснява, от друга – ни дава надежда, защото в един момент те трябва да спрат.“

Ferrari има предимство спрямо Red Bull като чиста скорост. Проблемът за Скудерията е, че техните съперници се справят по-добре с пазенето на гумите. Другата съществена разлика между двата тима е, че автомобилът на Red Bull е по-бърз на правите, докато F1-75 – в завоите.

Коментари
comments powered by Disqus