Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari може да не развива SF1000

03.03.2020 10:58
Ferrari може да не развива SF1000

Италианците ще започнат директно работата по наследника при слаби резултати

Целите на Скудерията преди началото на новия сезон бяха безусловни – SF1000 да върне италианците на върха. Резултатите на автомобила от предсезонната подготовка обаче не са обещаващи, което може бързо да промени първоначалните планове на Матиа Биното и компания.

Ако развитието на SF1000 върви с бързи темпове, Скудерията няма да се откаже от битката с Mercedes и Red Bull. Ако резултатите обаче не са налице, ресурсите ще бъдат пренасочени към подготовката за 2021 г., която налага огромна ангажираност отрано заради мащабната промяна в техническия правилник.

„Доколко нуждата от наваксване ще се отрази върху 2021-а? Това е добър въпрос”, коментира Матиа Биното при завършването на предсезонната подготовка.

„Мисля, че става дума за компромис. Още сме в самото начало на сезона. Няма как да го загърбим целия.”

„В началото ще натискаме здраво и ще развиваме автомобила за 2020 г. колкото се може по-бързо, защото трябва да разберем какви са слабите му страни. Надявам се, че нещата ще бъдат изгладени колкото се може по-рано.”

"Ако след няколко състезания разликата продължава да е прекалено голяма, може би трябва да започнем да мислим в тази посока.”

"На този етап обаче е прекалено рано. Минали са само няколко тестови дена. Има неща, които съвсем бързо можем да изчистим. Ето защо за момента продължаваме да следваме плана, който сме предначертали за 2020/2021 година.”

Проблемите на Ferrari с SF1000 и драмите, които Mercedes има със задвижващите си системи преди началото на сезона, може да отворят възможност пред Red Bull да атакува титлата преди голямата промяна в правилника. Неведнъж обаче сме ставали свидетели на това как водещите тимове не искат да разкриват пълния си потенциал по време на зимната подготовка и как в Австралия картината се променя тотално.

За щастие Формула 1 няма да променя първоначалните си планове заради коронавирус и началото на сезона ще бъде поставено на 15 март с надпреварата на „Албърт Парк”.

Коментари
comments powered by Disqus