Производителят от Маранело записа резултат от 94,1 от общо 100 по Brand Strength Index
За втора поредна година Ferrari е удостоен със званието на най-мощна марка в света от Brand Finance, независим международен лидер в оценката на брандаи консултантските стратегии.
Производителят от Маранело записа резултат от 94,1 от общо 100 по индекса Brand Strength Index (индекс на мощността на марката), резултат малко по-нисък в сравнение с миналата година (94,8 / 100), но което му позволява да поддържа най-висока позиция сред дванадесетте марки, оценени с максимален индекс AAA +.
Ferrari, който остава единствената автомобилна марка, постигнала този индекс, като изпреварва Disney, чийто резултат е 93,9 / 100, или Coca-Cola, която е на шесто място с резултат от 90,9.
Докладът (Brand Finance Global 500 2020), представен в рамките на икономическия форум в Давос, изчисли стойността на италианската марка на 9,1 млрд. долара, увеличение с 9%, което й позволява да премине от 220-о на 206-о място в класацията на 500-те най-скъпи марки в света (далеч зад Amazon, n ° 1 с 220,8 млрд. долара).
„Истинско въплъщение на лукса, марката Ferrari все още е толкова вълнуваща и желана по целия свят и нейното класиране отразява това“, коментира Дейвид Хей, изпълнителен директор на Brand Finance. „Не е изненадващо, че много потребители, които никога не могат да притежават автомобил, произведен от Ferrari, искат чанта или часовник с етикета му, но също така е изключително важно ръководството на компанията да следи бъдещото развитие на автомобила и поддържа изключителното й позициониране, като внимателно следи пускането на нови модели.