Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari няма да спира развитието на SF90

15.08.2019 17:32
Ferrari няма да спира развитието на SF90

Наученото през този сезон ще е от съществена полза догодина, смята Биното

Себастиан Фетел е на 94 точки зад Люис Хамилтън в шампионата на пилотите, а Ferrari изостава със 150 на Mercedes при конструкторите. Въпреки това Матиа Биното не смята, че Скудерията трябва да изостави развитието на непостоянния SF90.

На теория Ferrari има достатъчно средства, за да си позволи подобен подход, но през 2021 г. предстои съществена промяна в техническия правилник. Това налага внимателно разпределение на ресурсите и добра организация, признава тим шефът на Скудерията.

„Трудна задача. На първо място смятам, че каквото и да научим през настоящия сезон, ще бъде от полза през следващия. Ето защо съм на мнение, че не трябва да спираме развитието (на автомобила), тъй като ще прехвърлим плюсовете към 2020 година.”

„Несъмнено обаче трябва да работим по организацията за 2021 година. Разполагаме с достатъчно отговорни хора в техническия департамент и заедно с тях трябва внимателно да планираме решенията си въз основа на приоритетите.”

По време на предсезонната подготовка Ferrari бе абсолютен фаворит за спечелването на титлата. Оказа се обаче, че конфигурацията с ниски нива на челно съпротивление, но и на притискане, не дава очаквания резултат.

„Надявам се, че ще намерим още притискане, като запазим сходно нивото на аероефективност. Това са задачите ни”, продължава Биното.

„Посоката, която трябва да следваме при развитие, е да генерираме повече притискане и да не пропускаме ефективността в цялостното уравнение. Много лесно може да повишим нивата на даунфорс, но това притискане трябва да бъде съобразено с начина, по който настройваме автомобила, с цялостния баланс.”

„Все още има зони, в които можем да подобрим представянето и трябва да го направим”, категоричен е италианецът.

Сезонът във Формула 1 се подновява в края на август с Гран при на Белгия.

Коментари
comments powered by Disqus