Марката възнамерява да запази това темпо до края на 2018, за да обяви нов рекорд
Италианският производител от Маранело обяви своите търговски резултати за първите девет месеца на годината, след като са били продадени 6853 автомобила, с 472 единици повече (+ 7%), отколкото през 2017 г. (за същия период).
Без да навлизаме в подробности, марката с изправеното конче обяви своите добри резултати особено новите регистрации на моделите Portofino и 812 Superfast, задвижвани съответно с V8 и V12 двигатели, като отбелязва увеличаване на продажбите с 11 % и 7,9% съответно.
Географски погледнато, продажбите на моделите на Ferrari остават силни в района EMEA, който включва Европа, Близкия изток и Африка, с 3181 продадени автомобила от миналия януари, с 243 повече в сравнение с 2017 г. Зона Америка също напредва (5%), с общо 2189 нови регистрации от началото на годината, включително 770 бройки само за третото тримесечие.
И накрая, в Китай, Хонг Конг и Тайван са продадени 522 нови автомобила от началото на годината (+ 15% в сравнение с 2017 г.), докато останалата част от света - Азиатско-тихоокеанският регион, регистрира 961 продажби, което е точно 49 единици повече в сравнение с 2017 г. за същия период.
Ferrari възнамерява да запази това темпо до края на 2018 г., за да обяви нова рекордна година след това, регистрирана през 2017 г., което доведе до скок на продажбите от 4,8% (8398 продадени автомобила) и ръст от 34% на чистата печалба (537 млн. евро).