Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari отново смени тим шефа

07.01.2019 14:49
Ferrari отново смени тим шефа

Матиа Биното ще замести Маурицио Аривабене начело на отбора

След поредния провал в битката за шампионската титла ръководството на Ferrari отново предприе драстични мерки, за да тушира напрежението в отбора. Досегашният тим шеф Маурицио Аривабене е освободен, а неговото място ще заеме Матиа Биното.

Информацията все още не е официално потвърдена, но според Gazzetta dello Sport това е единствено въпрос на време. Според близки до Ferrari източници множеството стратегически грешки, които отборът допусна през изминалия сезон, са причината за промяната. Имало е и напрежение между Биното и Аривабене относно разбиранията за това как трябва да се развива тимът.

Биното излезе на голямата сцена, след като през 2016 г. замести тогавашния технически директор Джеймс Алисън. Преди това италианският инженер бе отговорен за развитието на задвижващата система.

Под ръководството на Биното Ferrari дори взе надмощие в технологичната битка с Mercedes в началото на изминалия сезон. Заради множеството грешки и недотам пълноценно развитие на автомобила обаче Скудерията се срина в края на годината.

Все още не се знае кой ще поеме функциите на технически директор. Не е изключено Енрико Кардиле, който отговаря за аеродинамиката, и Корадо Лоти, който ръководи развитието на задвижващата система, да разпределят ангажиментите помежду си.

Коментари
comments powered by Disqus