Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari подготвя нов двигател и скоростна кутия

16.06.2020 17:23
Ferrari подготвя нов двигател и скоростна кутия

Скудерията се опитва да навакса изоставането си от предсезонната подготовка

Ferrari започна зимните тестове във Формула 1 с амбициите да спечели първата си титла от 2009 г. насам, но неофициалните резултати показаха, че Себастиан Фетел и Шарл Льоклер нямат шанс в пряк двубой с пилотите на Mercedes и Red Bull. Неочакваната пауза преди началото на сезона обаче даде възможност на италианците да наваксат изоставането си.

Задвижващата система 062/2, която Фетел и Льоклер ще получат в Австрия в началото на следващия месец, се различава от 062/1, която Скудерията е използвала по време на предсезонната подготовка и е била налична за старта на сезона в Австралия. Тя вече е минала тестовете за надеждност и според информацията на Motorsport.com ще предостави приблизително 15 к.с. повече на двамата състезатели.

Обикновено вторите версии на двигателите дебютират в началото на лятото около Гран при на Азербайджан, след като първите вече са в края на жизнения си цикъл. Нетипичната ситуация обаче позволява на италианците да започнат кампанията си директно с EVO2.

Скоростната кутия също ще бъде обновена. Неочакван проблем от предсезонната подготовка е причина за промените, които са свързани с подсилването на определени зони от конструкцията.

 

Сезон 2020 във Формула 1 започва на 5 юли с Гран при на Австрия.

 

Коментари
comments powered by Disqus