Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari подхлъзна Mercedes на Монца

07.09.2019 17:19
Ferrari подхлъзна Mercedes на Монца

Шарл Льоклер ще потегли от полпозишън Гран при на Италия

Интересен стратегически ход изведе Шарл Льоклер (Ferrari) до първото място на стартовата решетка в Италия. Зад него завършиха двамата пилоти на Mercedes Люис Хамилтън и Валтери Ботас, а Себастиан Фетел (Ferrari) ще бъде редом до финландеца на втора редица.

Льоклер спечели втори пореден полпозишън за сезона след твърде необичайната квалификация на „Монца”. Монегаскът бе най-бърз в Q1, Хамилтън го прескочи във втората фаза, а след първите опити в решителната Q3 Льоклер отново си върна първото място.

И когато всички очакваха вторите бързи обиколки, такива реално нямаше. Карлос Сайнц (McLaren) водеше колоната преди началото им, следван от Льоклер и Фетел. Тримата свалиха драстично темпото, а съперниците зад тях така и не ги изпревариха заради значението, което ефектът на изтеглянето има на „Монца”. Същевременно обаче часовникът неумолимо течеше и само Сайнц и Льоклер минаха покрай старт-финалната линия преди края на десетте минути. 

Така Хамилтън и Ботас не получиха възможност да спорят с Льоклер, който остана начело с резултата от първия тур - 1:19.307. На 39 хилядни зад него завърши Хамилтън, а само осем не достигнаха на Ботас, за да изпревари съотборника си.

Ferrari можеше да изиграе още по-добре картите си, ако Фетел също бе започнал втора бърза обиколка. Карираният флаг обаче хвана и германеца, което му отреди четвъртата позиция.

Двамата пилоти на Renault Даниел Рикардо и Нико Хюлкенберг изненадващо окупираха трета редица, а Сайнц завърши седми, след като в Q2 се възползва от подкрепата на своя съотборник Ландо Норис (McLaren) и взе максимума от ефекта на изтеглянето.

Алекс Албон (Red Bull), Ланс Строл (Racing Point) и Кими Райконен (Alfa Romeo) останаха без време в Q3. Финландецът катастрофира на „Параболика” в началото на сесията и изкара червения флаг, но в Q2 бе перфектен и изпревари с две хилядни съотборника си Антонио Джовинаци.

След принудителната смяна на двигателя участието на Макс Верстапен (Red Bull) в квалификацията бе единствено проформа. Проблемите на холандеца обаче вероятно няма да се ограничат до съответното наказание, тъй като загуба на мощност провали единствената му обиколка за време в Q1. Пълните резултати може да видите тук.

Стартът за Голямата награда на Италия е в неделя от 16:10 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus