Кабриолетът ще получи LED светлини в стила на купето Ferrari Roma върху същата платформа
Кабриолетът Ferrari Portofino дебютира през 2017 г., но търсенето на спортния автомобил само расте. Например, в САЩ през 2019 г. са продадени 782 автомобила (+ 126% в сравнение с 2018 г.). В Европа нещата вървят още по-добре - 1156 автомобила (+ 110%). Оказва се, че успешното Portofino не се нуждае от радикални промени по време на обновяване. Най-вероятно няма да ги има. Съдейки по снимките на прототипите, обновеният кабриолет ще получи LED светлини в стила на купето Ferrari Roma, което е върху същата платформа. Може би серийният автомобил ще има радиаторна решетка и предна броня, напомнящи за близкия родственик.
Външният вид преди промените на кабриолета Ferrari Portofino не изостава далеч от купето Roma, а след актуализацията откритият модел трябва да стане малко по-бърз. Сега ускоряваното до 100 км/ч отнема на двата спортни автомобила съответно 3,5 и 3,4 сек, а максималната скорост надвишава 320 км/ч.
Както преди, Portofino ще бъде оборудван с карбо-керамични спирачки с шестбутални моноблокови спирачки отпред и четирибутални отзад. Освен това може да бъде избрана и по-звучна изпускателна система.
В техническо отношение се предвижда и еволюционно развитие. Предполага се, че по-модерната Roma ще сподели своя двигател. Битурбомоторът на двата модела е един и същ (V8 3,.9), но при Portofino генерира 600 к.с. и 760 Нм, а в Roma - 620 к.с. и със същия въртящ момент. Очевидно мощността на кабриолета ще достигне това ниво. Плюс това, откритият модел ще получи осемстепенна роботизирана трансмисия, като на Roma, вместо аналогичната седемстепенна предавателна кутия. Задвижването на задните колела, електронно контролираното заключване на диференциала (E-Diff3) и усъвършенстваното управление на въртящия момент F1-Trac също ще преминат към обновения модел Portofino. Чакаме премиерата на новия автомобил през втората половина на 2020 година.