Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari прави промени за Гран при на Франция

18.06.2019 16:52
Ferrari прави промени за Гран при на Франция

Те обаче няма да решат проблемите на SF-90 според тим шефа Матиа Биното

Спорната ситуация между Себастиан Фетел и Люис Хамилтън в Гран при на Канада провокира Ferrari да поиска от ФИА преразглеждане на случилото се. От Скудерията твърдят, че имат нови доказателства, които оневиняват четирикратният шампион, и ако се окажат прави, стюардите могат да преразгледат решението си.

Междувременно обаче екипът на Матиа Биното работи активно по оптимизацията на SF-90. Италианците подготвят някои малки промени за предстоящата Гран при на Канада, които няма да решат проблемите на тазгодишния автомобил, но ще начертаят посоката за развитието му.

„За Франция ще имаме няколко малки промени. Тези елементи ще ни дадат информация за посоката, която трябва да следваме при развитието на автомобила”, коментира тим шефът Матиа Биното.

„Те нямат да разрешат проблемите ми, но обратната връзка, която ще получим, ще бъде от голямо значение за следващите стъпки, които ще направим.”

Дългата обратна права на пистата „Пол Рикар” може би ще да даде предимство на Ferrari в битката с Mercedes, ако италианците не губят прекалено много време в завоите.

„Тази писта е известна с дългите прави и бавните завои, макар че скоростта в завоите варира много”, обяснява Себастиан Фетел. „Повечето са преасфалтирани спрямо миналата година. През 2018-а имахме проблеми заради инцидента в първата обиколка, ето защо смятам, че през тази ще разполагаме с нужната скорост, за да се справим на ниво.”

Гран при на Франция стартира с първата тренировка в петък от 11:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus