Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari: Проблемът не е в гумите

25.09.2008 15:15

В екипа на Ferrari са убедени, че проблемите, които Кими Райконен и Фелипе Маса имаха на дъждовните състезания във Великобритания, Белгия и Италия, вече са история.

По време на тридневната подготовка на пистата „Муджело” миналата седмица анализаторите на отбора са установили, че проблемът с поведението на F2008 не в загряването на гумите, както първоначално се предполагаше, а в достигането на оптимална работна температура на спирачките.

„Отборът работи предимно върху настройките, особено по време на финалния ден (от тестовете), когато Фелипе кара предимно на мокро”, се казва в официалното превю на отбора за Гран при на Сингапур. „Анализирахме данните от уикенда на „Монца” също много внимателно и установихме, че слабото представяне на F2008 в дъждовна Италия се дължи на това, че спирачките не достигат необходимата работна температура.”

„Когато спирачките не се използват както трябва, това има ефект върху гумите и те също не достигат оптимална работна температура. Това се забелязва най-активно в първите няколко обиколки с интермедиа опцията. Ситуацията се влошава, когато пилотите ни попаднат на трафик.”

В резултат на това откритие екипът на Ferrari е взел нужните мерки, за да коригира настройките и да неутрализира проблема за финалните четири старта този сезон.

С оглед високите температури в Сингапур и меките смеси, които Bridgestone избра за старта на „Марина Бей”, се предполагаше, че този път така или иначе Ferrari няма да има затруднения с мениджмънта на гумите. Проблемът, който в Скудерията са установили и вероятно отстранили, обаче можеше да се окаже сериозна пречка за Райконен и Маса в Китай и Япония, където по традиция температурите са по-ниски.

Коментари
comments powered by Disqus