Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari променя ръководната си структура

23.07.2020 14:40
Ferrari променя ръководната си структура

Нов пърформанс департамент трябва да реши проблемите на италианците

Ужасяващото начало на сезона за Ferrari провокира куп спекулации относно бъдещето на тим шефа Матиа Биното. На този етап обаче Джон Елкан и Луис Камилери се ограничават единствено до промяна в ръководната структура на тима. Тя цели „създаването на командна верига, която е по-опростена и централизирана и осигурява на ръководителите на всеки департамент необходимата власт да изпълняват задачите си“.

Така нареченият пърформънс департамент ще се дирижира от Енрико Кардиле, ръководител аеродинамика и проджект мениджмънт на автомобила досега. Останалите звена остават непроменени. Енрико Галтиери ще продължи да отговаря за задвижващата система, Лоран Меки остава спортен директор и ръководител активности на писта, а развойната дейност по шасито отново ще се ръководи от Симоне Реста.

„Правим промените в техническата структура на организацията, за да ускорим проектирането и развитието на автомобила“, коментира Матиа Биното.

„Промяната бе належаща, тъй като ни е необходима яснота по отношение на отговорността и работните процеси. Същевременно обаче компанията продължава да вярва в таланта на своите служители.“

„Департаментът, ръководен от Енрико Кардиле, ще разчита на опита на Рори Бърни и на утвърдени инженери като Давид Санчес. Той ще е ключов за развитието на автомобила.“

Ferrari вече направи серия от промени по автомобила си, но замразяването на настоящите шасита ще наложи сериозни ограничения върху техническия екип на Биното. Двата жетона, които ФИА дава на отборите, няма да са достатъчни, за да бъдат елиминирани базовите проблеми на SF1000, което предполага, че Скудерията ще изостава и през 2021 г., когато ще се използват същите автомобили. 

Коментари
comments powered by Disqus