Може да наследи 3,9-литровия битурбо V8 двигател с повече от 600 к.с., монтиран на GTC4Lusso
Първият SUV, предлаган от производителя с изправеното конче, известен като Purosangue, е по-сложен за разработване от спортните автомобили на марката, според техническия директор на Ferrari Михаел Лайтерс.
Това намекна Михаел Лайтерс в интервю пред журналисти, когато го попитаха дали е по-трудно да се разработи хибридната технология SF90 Stradale или да се проектира SUV, който носи емблемата на Ferrari .
"SF90 Stradale беше истинско предизвикателство, но кросоувърът Purosangue представлява друго ниво на сложност", обясни той. „Това означава, че се нуждаем от определена култура и специфични тестови процедури, за да можем да отговорим на изискванията на клиентите ентусиасти на SUV. Но аз съм уверен. Лично аз съм допринесъл за разработването на много SUV модели (с Porsche) и мисля, че знам какво един SUV трябва да бъде истински модел на Ferrari. Когато настъпи моментът, ще ви покажем, че в това няма противоречие”.
Все още не знаем техническите спецификации на Purosangue, който ще се конкурира в сегмента на спортните всъдеходи Bentley Bentayga, Porsche Cayenne, Audi RS Q8 и Lamborghini Urus, но може да наследи 3,9-литровия битурбо V8 двигател с повече от 600 к.с., монтиран на GTC4Lusso, чието производство бе преустановено през тази година.
Ferrari все още има време да уточни всички подробности относно кросоувъра Purosangue, тъй като не се очаква да бъде пуснат на пазара преди 2022 г.