Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari пуска на тестове по-малък хибрид

14.08.2020 11:06
Ferrari пуска на тестове по-малък хибрид

Преди дни във Фиорано се появи „муле“, което според наблюдатели е истински Ferrari

Идеята за нов Ferrari с V6 зрее в дълбините на компанията от пет години. Има шанс този път тя да бъде въплътена. Обърнете внимание, че в далечното минало съществува Ferrari (по-точно купе на подмарката Dino) с V6 двигатели.

Ще изчакаме още пет години за появата на чисто електрически Ferrari, но марката ще развива хибридите много интензивно. И една от предстоящите новости е хибридно купе със средно разположен двигател V6. Преди дни на пистата във Фиорано се появи „муле“, което според наблюдатели е истински Ferrari. Отвън това е Ferrari 488 Pista с предница, напомняща F8 Tributo. 

В сравнение с осемцилиндровия Ferrari 488 Pista, тестовият прототип има по-високи накрайници на изпускателната система . Черният заден прозорец предотвратява видимостта на двигателя. Предупредителните знаци за високо напрежение намекват за хибридна система.

Ferrari има голям опит в създаването на хибриди. Това е не само първият сериен  хибрид на марката - купето SF90 Stradale (2019), но и концепта HY-KERS (2010) и хиперавтомобила  LaFerrari (2013). Трябва да припомним, че Формула 1 използва хибридни инсталации, изградени около V6 1,6 двигателя. Малко вероятно е обаче Ferrari да интегрира адаптиран агрегат от Формила в новия хибрид, както е направено в хиперавтомобила Mercedes-AMG One.

В процес на подготовка е моделът Ferrari SF90 Spider, оборудван с SF90 (4.0 осемцилиндров турбо двигател, три електромотора, общо 1000 к.с.) и открит покрив . Прототипите намекват и за Ferrari 812 Superfast GTO. Там естествено атмосферният V12 6,5 ще бъде леко по-мощен в сравнение с показаното базово купе (800 к.с. и 718 Нм).

По-вероятно е италианците да създадат някаква модификация на битурбо мотора V6 2., 690T (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio / Giulia GTA). По същество това е версия на двигателя Ferrari F154 V8 (3,9 и 4,0 работен обем), използван в по-голямата част от гамата на Ferrari, от фамилията 488 до SF90. 

Коментари
comments powered by Disqus