Плановете са депозирани от италианския производител в Европейското патентно ведомство
Инженерите от Маранело очевидно са започнали работа по дизайна на първия изцяло електрически модел на производителя с изправеното конче, представен като потенциален бъдещ конкурент на Tesla Roadster.
Плановете за бъдещ чисто електрически модел всъщност са депозирани от италианския производител в Европейското патентно ведомство - документи, включващи чертежи на електродвигател и трансмисия, както и шаси, показващо позиционирането на моторите.
По този начин откриваме схемата на шаси, което може да побере двама пътници, с четири електромотора, разположени на предната и задната ос на автомобила.
Документите, открити и тиражирани от член на форум, посветен на Porsche Taycan, 100% електрически седан на производителя от Щутгарт, от друга страна, не предлагат никакви данни относно електрическата задвижваща система, нито пък за бъдещата батерия на новия автомобил.
Дизайнът на новия Ferrari несъмнено е далеч от финалния му вид, особено след като шефът на Ferrari - Луи Камилери, заяви миналия декември, че първият 100% електрически модел на италианския производител не се очаква преди 2025 г.
Междувременно феновете на италианската марка, които очакват прехода към електрификацията на производителя от Маранело, винаги могат да се обърнат към SF90 Stradale, който има хибридна задвижваща система, в която влизат 4,0-литров битурбо V8 двигател и три електрически мотора. Комплектът развива 1000 к.с. и 900 Нм въртящ момент и позволява по-специално да се движи само в електрически режим (режим "eDrive") със скорост 135 км/ч до 25 км.