Експерименталната технология все още не е тествана в реални условия
Прогресът, който Ferrari демонстрира по време на първите колективни тестове, е повече от завиден. Въпреки това италианците далеч не са разгърнали пълния си потенциал, ако се съди по последните слухове.
Президентът Серджо Маркионе ограничи сериозно комуникацията с медиите, но според британския сайт Motorsport.com от Маранело е изтекла информация, че Ferrari работи по нова система за впръскване на горивото.
Двойните дюзи на системата за директно впръскване принципно са забранени от правилника. Италианците обаче са намерили аналогично решение, което да оптимизира процеса на горене и да намали разхода на гориво.
По-малкото количеството гориво на старта на всяко състезание носи гарантирани ползи, тъй като всеки десет килограма плюс се равняват приблизително на три десети. Поради тази причина доставчиците на гориво и смазочни материали придобиха много по-съществено значение в съвременната Формула 1, а технологии от ранга на TJI турболентното впръскване намериха веднага приложение.
Новата система на Ferrari все още не е тествана на пистата. В Барселона миналата седмица италианците са използвали стандартната версия на новия си двигател , но ако ползите от нея са факт, то е много вероятно тя да бъде интегрирана по време на сезона.