Новият автомобил е оборудван с бензинов 6,5-литров V12 двигател с мощност 800 конски сили
От старта през 2012, Ferrari F12 е в актуалната си одежда. През 2015 му добавиха наставка Ferrari F12 TdF. Сега в ход е голямото обновяване на спортиста с предно разположен двигател, който носи името Ferrari 812 Superfast.
Ferrari изцяло ревизира своя флагман V12, единствено концепцията с предно разположен двигател и атмосферен V12 останаха непроменени, като не остана детайл непипнат. Дори името е променено, от F12 стана Ferrari 812 Superfast (работно F152M). Новият спортен автомобил ще дебютира по време на автомобилното изложение в Женева.
Новият модел е замислен за клиенти, които искат да притежават най-мощното и най-ексклузивното Ferrari на серията. Това е един безкомпромисен спортен автомобил, който предлага вълнуващо подобно на писта преживяване зад волана, като в същото време комфорт, който е неразделна част на марката.
Повече работен обем и повече мощност
За по-голямото удоволствие несъмнено отговаря V12 с 6,5- литров работен обем, който ще стартира с невероятните 800 к.с. и максимален въртящ момент от 718 Нм. Има и опция V12 да вдигне до към 8500 об/мин. Максималният въртящ момент наистина се достига само при 7000 об/ мин, като при 3500 об/мин се достигат 80% от него. Увеличението на мощността е факт не само след увеличението на работния обем на цилиндрите, а и комбинацията от директно впръскване и променливи всмукателни тръби.
Трансмисията с два съединителя си остава, която, разбира се, има ново настроени предавки с по-кратко време за превключване. Така променено Ferrari 812 Superfast, с тегло 1525 кг спринтира само за 2,9 секунди от нула до 100. Максималната скорост е далеч над 340 км/ч. Разходът на гориво е даден като 14,9 литра.
Коригирани са и системите за динамика на пътя. Подобно на Ferrari 488, сега и 812 Superfast получава дрейф опция, както и електрически сервоусилвател на волана. На разположение е и управление на задните колела, като по този начин се подобрява маневреността и стабилността на Ferrari 812 Superfast.
Изцяло ревизирана визия
Разбира се, новото Ferrari 812 Superfast трябва и визуално да се откроява от своя предшественик. Новата предна престилка с черна решетка достига до новоконфигурирания капак на двигателя, без централен въздухозаборник. Обрамчените нови LED фарове се гушат в уширенията на калниците. Фланговете са с нов контур и с особено големи отвори за изходящ въздух зад предните колела, който влиза през въздухозаборниците на предния капак. Нови са също така С-колоните.
Задното стъкло има видими промени. Отзад вместо два, сега доминират четири кръгли задни стопа. Т-образната кройка на дифузора липсва. Кърмата сега е разделена хоризонтално. Това, което е запазено, са четирите масивни ауспуха, които имат в средата нов дифузор. Новият стил на каросерията залага на активни аероелементи. Действащи предни клапи, както и задният нов байпас за въздуха, допринасят за увеличаване на притискането.
Първото, което грабва окото в интериора, са новооразмерените вентилационни отвори, дюзите вместо три са две и новата инфотейнмънт система в центъра на таблото. Модифициран е също така и воланът, арматурното табло и други елементи.
Стартът на новото Ferrari 812 Superfast не е обявен, както и цената му.