Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari разкри подробности за първия кросоувър

16.09.2019 14:08
Ferrari разкри подробности за първия кросоувър

Ще получи изцяло нов интериор с усъвършенствана мултимедийна система за пътниците

Ferrari разкри детайли за първия по рода си кросоувър на марката. Това направи техническият директор на италианския производител Михаел Лейтерс.

Автомобилът ще бъде построен върху нова модулна платформа за цяла фамилия от семейство модели, наречена Purosangue. Архитектурата предполага предно разположен двигател и скоростна кутия, монтирана присвоена на задната ос, чиято роля ще играе роботизирана трансмисия. Освен в кросоувъра тази платформа ще бъде използвана в бъдещи нови спортни автомобили на италианската марка - с дву- и четириместна конфигурация на салона.

Платформата Purosangue също така позволява задно предаване и модели със задвижване на четирите колела, оборудвани както с бензинови V6, V8 и V12, така и с хибридни агрегати. Както обясни Михаел Лейтерс, кросоувърът ще се отличава с възможността за регулиране на пътния просвет, така че новият модел ще бъде и първият с пневматично окачване в историята на Ferrari.

Твърди се, че кросоувърът на Ferrari ще получи изцяло нов интериор с усъвършенствана мултимедийна система за пътниците отпред и отзад, подобрена ергономичност, както и по-богато и технологично оборудване.

Премиерата на кросоувъра Ferrari трябва да се състои през 2022 г. Негови конкуренти ще бъдат Aston Martin DBX, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus и Rolls-Royce Cullinan.

Коментари
comments powered by Disqus