SF90 Stradale се задвижва от хибридна система, която включва 4-литров V8 битурбо със 780 к.с.
Шарл Льоклер и Карлос Сайнц, двамата официални пилоти на Scuderia Ferrari във Формула 1, се срещнаха на пистата Имола, Италия, за да направят няколко обиколки зад волана на Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano и Ferrari SF90 Spider.
Ferrari SF90 Stradale, пуснат на пазара от 2019 г. от производителя на Маранело следва стъпките на хиперавтомобила LaFerrari (първият електрифициран модел на марката) и е първият хибриден плъгин модел в производство.
SF90 Stradale се задвижва от хибридна система, която включва 4-литров V8 битурбо агрегат със 780 к.с. и 800 Нм, към който е свързан електрически мотор развиващ 220 к.с. Комплектът гарантира 1000 к.с. и 900 Нм на италианското спортно купе, способно да развива максимална скорост 340 км/ч, след като ускори от 0 до 100 км/ч за 2,5 сек.
Откритата версия на SF90 Stradale - SF90 Spider, бе представена миналия ноември. Тя тежи малко повече от купето (100 кг) поради инсталирането на твърдия й покрив, който се отваря и затваря само за 14 сек.
И накрая, версията Assetto Fiorano на SF90 Stradale, версия, задвижвана в клипа на Ferrari от Карлос Сайнц Джуниор, е предназначена за ексклузивна използване на писта и следователно приема полу-хлъзгави гуми, специфичен амортисьор или заден спойлер от въглерод. което също гарантира по-ниско тегло от това на SF90 Stradale (от 30 кг).
Очевидно, независимо от избрания модел, усещанията са зад волана на тези модели са несравними, достъпни от 443 513 евро (за SF90 Stradale).