Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari Stallone: Може би наследник на LaFerrari

24.03.2020 16:33

Мъри Шарп предлага своето виждане за това как може да изглежда хипотетичният автомобил

Дизайнерът Мъри Шарп предлага своето виждане за това как може да изглежда хипотетичният наследник на LaFerrari, хиперавтомобилът от Маранело, произведен в лимитиран серия между 2013 и 2016 г.

Ferrari LaFerrari, представен от италианския производител на автомобилното изложение в Женева 2013, е първият модел на италианския производител, получил хибридна задвижваща система. В нейния състав влизат 6,3-литров V12 двигател с мощност 800 к.с., работещ в комбинация със система за възстановяване на електрическа кинетична енергия (системата Hy-Kers), добавяща допълнителни 163 к.с. Комплектът развива 963 к.с. и 900 Нм и позволява на LaFerrari да достигне максимална скорост 350 км/ч и да изпълнява упражнението от 0 до 100 км/ч само за 2,6 сек. Все постижения, от които LaFerrari не би трябвало да се срамува седем години по-късно.

Автомобилът, който заедно с Porsche 918 Spyder и McLaren P1,  любителите на красивите автомобили тогава нарекоха "Светата Троица", все още няма официален наследник във Ferrari, дори ако SF90 Stradale (първият сериен хибриднен автомобил на Ferrari), представен миналата година, очевидно е вдъхновен от него.

Затова Мъри Шарп си представя потенциален наследник на LaFerrari, като концептът Stallone ("жребец" на италиански) има за цел да се позиционира начело на гамата на производителя от Алпите. Концептът, за който дизайнерът черпи вдъхновението си от два емблематични модела на Ferrari: GTO и Ferrari F40. Кривите на първия повлияха на дизайнерския проект Stallone, докато безкомпромисната технология на втория се намира в техническата част на концепта. И накрая, концептът, който подобно на LaFerrari, разполага с хибридно задвижване на базата на V12, монтиран в задна централна позиция.

Не е известно дали Ferrari планира да предложи в близко или по-далечно бъдеще ново LaFerrari, но предложението на Мъри Шарп със сигурност заслужава да бъде анализирано подробно.

Коментари
comments powered by Disqus