Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari усвоява нова технология за боядисване

01.08.2018 12:25

Компанията твърди, че е първият производител на автомобили, който въвежда тази система

Дългогодишното сътрудничество на Ferrari с американската компания PPG, един от световните лидери в областта на боите и лаковите покрития, продължава с въвеждането на нова техника за боядисване Low Cure clear coats. Както подсказва името, става дума за втвърдяване на прозрачния горен слой при ниска температура, което сега се извършва при 100 ° C вместо досегашните 150. Ferrari твърди, че е първият производител на автомобили, който въвежда това нововъведение.

Авангардното покритие с ниска температура е още една стъпка за Ferrari да намали негативното въздействието на производството върху природата след въвеждането на бои на водна основа през 2004 г.

От Ferrari заявяват, че новият процес не влияе на възможността за създаване на множество нюанси и визуални ефекти върху каросерията, тъй като дава възможност да се съчетават най-малко 61 основни цвята с различни пигментни непрозрачни или лъскави горни слоеве.

Намаляването на температурата е възможно благодарение на новите втвърдители, което същевременно увеличава химическата и механична устойчивост на покритието, свързването на междинните слоеве, както и неговата хидрофобност. По-малкото нагряване води до намаляване на енергийните разходи на компанията, а оттам и по-малък "въглероден дим".

Подобна цел преди това бе постигната от Honda. Вярно е, че японците са постигнали желания резултат чрез намаляване на броя слоеве на покритието и междинните етапи на тяхното сушене (технология Smart Ecological Paint). И още за техниката за боядисване Low Cure, която позволява изсъхване на композитни и карбонови панели заедно с цялата каросерия, което осигурява по-голяма равномерност на цвета.

Коментари
comments powered by Disqus