Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari започва новия сезон със зелено

10.03.2021 16:54

Италианците представиха SF21 два дена преди началото на тестовете

Ferrari стана последният отбор, който разкри автомобила си за сезон 2021. SF21 е пряк наследник на миналогодишният SF1000, но трябва да върне италианците в голямата битка, след като през 2020 г. те записаха най-слабото си постижение от 40 години насам – шеста позиция в шампионата на конструкторите и едва 131 спечелени точки.

Противно на тенденцията SF21 се различава съществено спрямо SF1000, като промените далеч не се изчерпват до задължителните под, аероелементи около задните спирачки и дифузор. Дори и носът на новия автомобил е модифициран, въпреки че запазва изтънената централна част от миналата година.

Двигателят на Ferrari също е нов след фиаското миналата година, което трябва да подобри представянето на Скудерията главно на правите. „Ако се съди по днешните симулации и това, което виждаме като данни от стенда за двигатели и от аеродинамичния тунел, то би трябвало да сме наваксали доста от загубената скорост на правите“, коментира тим шефът Матиа Биното, допълвайки че новият автомобил е и значително по-ефективен като съотношение челно съпротивление/притискане.

И цветовата схема на SF21 се различава съществено, като повечето критики на феновете са насочени именно в тази посока. Традиционното бургундско червено се завръща в задната част на автомобила, като започва да прелива плавно от основния червен цвят приблизително в зоната на чупката на „акулската перка“. Същевременно логото на водещия спонсор Mission Winnow се появява в електриково зелено.

Другата съществена промяна в Скудерията засяга пилотската линия. Младата звезда на италианците Шарл Льоклер остава в отбора за трета поредна година, но Себастиан Фетел отстъпва място на Карлос Сайнц младши, който пристига от McLaren.

Шейкдаунът на SF21 е планиран за утре на „Сахир“, а в петък започват колективните тестове, които ще бъдат също в Бахрейн.

Коментари
comments powered by Disqus