Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел отново е номер 1

10.06.2018 22:31

Германецът спечели убедително Гран при на Канада и оглави шампионата

Досегашният лидер Люис Хамилтън (Mercedes) завърши едва пети, след като загуби битката с Даниел Рикардо (Red Bull) в бокса. Валтери Ботас (Mercedes) нямаше шанс в спора с Фетел и остана втори, а подиумът допълни Макс Верстапен (Red Bull).

Гран при на Канада вероятно бе най-скучното състезание от началото на сезона, но това бе й целта на Себастиан Фетел, който водеше от старта до финала. Германецът реагира отлично при загасването на червените светлини, не остави никакъв шанс на втория Ботас и през цялото време контролираше аванса си в челото.

Всички пилоти заложиха на стратегия с едно спиране, като за Фетел то дойде в 38-ата обиколка. При двамата състезатели на Red Bull, които стартираха с хипер меките гуми, първият стинт очаквано бе по-къс. Верстапен мина през бокса в 17-ия тур, докато Рикардо – в 18-ия. Люис Хамилтън обаче изненада всички, когато последва Верстапен в пита.

По-ранният бокс за британеца бе провокиран от проблемите, които той имаше с мощността на своята задвижваща система. Тя издържа до финала, но тази стратегия му коства четвъртото място. Хамилтън пропусна Даниел Рикардо пред себе си след смяната на гумите и въпреки че в края световният шампион се доближи на по-малко от секунда до своя съперник, така и не получи шанс да атакува.

Далеч по-скучно бе в челните позиции, тъй като Ботас нямаше нужната скорост, за да притисне Фетел. В 56-ата обиколка финландецът за кратко напусна пистата, след като се опита да изпревари Карлос Сайнц (Renault) с обиколка, и това допълнително улесни задачата на Фетел.

Единствената възможност на Макс Верстапен да се пребори за второто място с Ботас бе на старта на надпреварата, когато двамата бяха редом един до друг в първите няколко завоя. Ботас обаче задържа своя съперник и за Макс остана единствено третото място. За холандеца вторият подиум през сезона идва във възможно най-правилния момент, тъй като след провала в Монако критиките към него бяха унищожителни.

Кими Райконен (Ferrari) завърши шести, след като пропусна пред себе си Рикардо на старта. Финландецът пропиля и шанса да изпревари Хамилтън след боксовете, но поне остана в обиколката на лидера. Седмият Нико Хюлкенберг (Renault) завърши с тур пасив, както и съотборникът му Карлос Сайнц.

Деветият Естебан Окон вкара Force India в челната десетка, а последната точка спечели Шарл Леклер (Sauber). Единайсетото място на Пиер Гасли е показателно за прогреса на Toro Rosso и Honda, особено след като французинът бе наказан заради смяна на задвижващата система. Отборът от Фаенца обаче едва ли е доволен от развитието на надпреварата в Канада, тъй като Брендън Хартли бе торпилиран от Ланс Строл (Williams) в първата обиколка, което провокира и появата на автомобила за сигурност.

Ромен Грожан (Haas F1) влезе в бокса едва в 49-ата обиколка и се пребори за дванайсетата позиция, което е изумително постижение на фона на проблемите на французина. В петък той удари мармот на пистата, а в събота двигателят му гръмна още преди да излезе за първата си квалификационна обиколка. Технически проблем извади Фернандо Алонсо (McLaren) от състезанието, а Карлос Сайнц удари Серхио Перес (Force India) в петата обиколка, което остави мексиканеца едва четиринайсети. Пълните резултати може да видите тук, а класирането в шампионата – тук.

Следващият кръг е на пистата „Пол Рикар” след две седмици, която ще отбележи завръщането на Франция в календара във Формула 1.

Коментари
comments powered by Disqus