Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Проблемът ни не е само в квалификациите

19.04.2012 19:20

Липсата на скорост в квалификациите не е единственият проблем на Red Bull, смята двукратният световен шампион Себастиан Фетел.

Въпреки че Фетел и съотборникът му Марк Уебър показват добра скорост в състезанията, резултатите и на двамата далеч не отговарят на миналогодишните, което до голяма степен е следствие на лошото им представяне в квалификациите. В Гран при на Китай световният шампион дори остана извън Q3, което му се случи за първи път от старта в Бразилия през 2009 г. Това обаче не е единственият недостатък на RB8, смята Фетел.

„Определено ни трябва нещо повече”, отговаря германецът на въпроса дали Red Bull има нужда от по-бърз автомобил в квалификациите, за да започне да печели отново. „Бият ни и в състезанията, което означава, че не разполагаме с най-добрия състезателен автомобил и че само заради квалификациите сме назад. Но както неведнъж съм казвал, потенциалът е налице, болидът ни е бърз и в момента, в който успеем да нагласим всичко, ще започнем отново да печелим. Тогава ще се чувстваме далеч по-комфортно, ще бъдем и в по-добра позиция за квалификациите и за самото състезание.”

Фетел е категоричен, че старата изпускателна система на RB8, с която кара в Китай, му гарантира по-добре балансиран автомобил, но в Бахрейн ще кара с новата версия.

„За нас това беше един добър тест – да се върнем към старата конфигурация, която използвахме в началото на тестовете. Последните два дена (от тестовете на „Каталуня”, когато RB8 получи новата спецификация) не минаха по възможно най-добрия начин за нас, ето защо това беше добър тест за нас.”

Световният шампион се надява още на по-добро представяне в Бахрейн заради по-високите температури.

„Уикендът е нов, пистата е различна, условията – също, а и е много по-топло, така че ще видим. Определено не можем да очакваме чудеса, тъй като е минала само една седмица от последното състезание. Дано направим крачка напред в квалификациите, където на този етап е най-слабото ни звено, но що се отнася до състезателното темпо, не сме много назад. Ще видим.”

Коментари
comments powered by Disqus