Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел се предаде в битката за титлата

07.10.2018 09:52
Фетел се предаде в битката за титлата

Хамилтън спечели и в Япония, а контакт с Верстапен извади германеца от играта

Люис Хамилтън спечели деветата си победа за сезона и четвърта поредна, след като Mercedes доминира тотално на пистата „Сузука”. Британецът поведе колоната веднага след старта, направи перфектен бокс в 25-ата обиколка и заслужено триумфира на финала. Валтери Ботас остана на тринайсет секунди зад съотборника си и уби интригата в шампионата на конструкторите, след като Ferrari записа още един ужасяващ уикенд.

Вината за слабото представяне на Скудерията е най-вече на Себастиан Фетел, който започна мълниеносно и от осма се изкачи на четвърта позиция. При опита си да прескочи Макс Верстапен (Red Bull) обаче претендентът за световната титла допусна поредната си грешка и се смъкна в дъното на колоната. 

Действията на Фетел нямаха никакво обяснение, защото по-рано Верстапен бе наказан с пет секунди заради това, че излезе в зоната за сигурност и се върна на пистата по опасен начин при борбата с Кими Райконен (Ferrari) в началото. Холандецът изтърпя наказанието си в бокса, но след грешката на Фетел комфортно се върна трети на пистата и запази позицията си до финала, въпреки че за разлика от съперниците си избра софт гуми за втория стинт.

Даниел Рикардо (Red Bull) имаше проблеми с актуатора на газта по време на квалификацията в събота, което го отпрати петнайсети на стартовата решетка. Въпреки това бъдещият пилот на Renault се пребори за четвъртата позиция на финала, след като стартира с медиум гумите и навакса голяма част от изоставането си още в рамките на първия стинт.

Кими Райконен (Ferrari) отново бе самотен през по-голяма част от надпреварата. Финландецът имаше един рисков момент в началото, когато Верстапен го изкара извън пистата, но през останалото време бе необезпокояван и логично завърши пети, след като Ferrari бе третият по сила тим на „Сузука”. Райконен можеше все пак да се включи в битката с двамата пилоти на Red Bull, но се озова в трафика след единственото си спиране в бокса, което опропасти и крехките му шансове за подиума.

Фетел навакса изоставането си след контакта с Верстапен и се изкачи до шестото място. Ferrari имаше възможност да размени позициите на двамата си пилоти, но така и не го направи, защото германецът вече има единствено теоретични шансове в спора с Хамилтън. Разликата между двамата достигна 67 точки четири кръга преди края  на сезона.

Челната десетка на „Сузука” допълниха Серхио Перес (Force India), Ромен Грожан (Haas F1), Естебан Окон (Force India) и Пиер Гасли (Toro Rosso). Пълните резултати от Гран при на Япония може да видите тук, а класирането в шампионата - тук.

Следващият старт във Формула 1 ще ни пренесе на пистата в Остин, Тексас на 21 октомври.

Коментари
comments powered by Disqus