Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел възкръсна на Сузука

13.10.2019 05:11
Фетел възкръсна на Сузука

Четирикратният шампион ще стартира от полпозишън Гран при на Япония

Доминацията на Ferrari в квалификационни условия продължи с пълна сила и в Гран при на Япония. Скудерията пласира и двата си автомобила на първа редица, като полпозишънът бе спечелен от Себастиан Фетел, а Шарл Льоклер завърши на две десети зад съотборника си.

Още при първите бързи обиколки Фетел показа, че е фаворит за пола, спирайки хронометрите на 1:27.217 минути. При втория опит германецът бе още по-убедителен и с 1:27.064 разби на пух и прах конкуренцията, включително и съотборника си, който в девет поредни квалификации имаше предимство във вътрешноотборната битка.

Mercedes отново изпълняваше ролята на втора цигулка, въпреки че в петък Люис Хамилтън и Валтери Ботас бяха с една идея по-бързи от съперниците си във Ferrari. С оглед развитието на втората половина на сезона в това нямаше нищо изненадващо. Предимството на Ботас спрямо Хамилтън обаче бе неочаквано. И при двата си опита в Q3 финландецът бе по-бърз, като на финала разликата между двамата бе само девет хилядни.

Red Bull допълни формацията на първите три редици, като двамата пилоти на австрийския тим дадоха абсолютно идентични времена в Q3. Макс Верстапен обаче записа най-бързата си обиколка преди Алекс Албон, което му отреди петото място.

McLaren продължава да е четвъртият по сила отбор и на „Сузука”, въпреки че двамата пилоти на британския тим губеха приблизително половин секунда спрямо Red Bull. Карлос Сайнц завърши седми, следван от Ландо Норис, който остана на десета и половина зад съотборника си.

Преките конкуренти на британците от Renault претърпяха същински крах на „Сузука”. Даниел Рикардо дори не прескочи спираната на два пъти първа квалификационна фаза заради инцидентите на Роберт Кубица (Williams) и Кевин Магнусен (Haas F1), а Нико Хюлкенберг отпадна в Q2 заради повреда в хидравликата.

Проблемите на Renault отвориха битката за последните две места в Q3, които си разпределиха Пиер Гасли (Toro Rosso) и Ромен Грожан (Haas F1). Пълните резултати от квалификацията може да видите тук.

Стартът за Голямата награда на Япония ще се проведе по предварителен график въпреки тайфуна „Хагибис”, станал причина за тоталната отмяна на съботния ден от състезателния уикенд. Надпреварата стартира в 08:10 българско време. 

Коментари
comments powered by Disqus