Освен това всички задвижвания на модела вече са електрифицирани в
X7 – най-големият и най-луксозният SUV на BMW, беше обновен след приблизително четири години на пазара. Дизайнерите на BMW са променили X7, като са му придали по-спортен изглед отпред, малки актуализации на задната част, допълнителна мощност в базовия модел и обновен интериор с най-новите и най-добри технологии от марката.
BMW разделя познатата форма на фаровете с изцяло нова „двуетажна“ подредба. Тази визия ще съставлява основна част от дизайнерския език на големите и луксозни модели на BMW в бъдеще, включително чисто новите Серия 7, i7 и XM.
При X7 LED дневните светлини са разположени отгоре, близо до линията на предния капак, докато късите светлини са в долната част. Целта на този външен вид, по думите на BMW, е да подчертае изправената стойка на X7. Освен това, долната част на модела xDrive40i има нова лъскава сребриста апликация, която излиза от основата на бронята. Обновената бъбрековидна решетка носи потъмнени ламели. Освен това, опционално, решетката може да бъде осветена.
На върха на портфолиото от задвижвания е позициониран нов 4,4-литров V8 бензинов двигател за върховия модел X7 M60i xDrive, който е базиран на двигателите от High-Performance моделите на BMW M GmbH. Технологията M TwinPower Turbo и разположеният между двата реда цилиндри всмукателен колектор позволяват на двигателя с 530 к.с. и максимален въртящ момент 750 Нм да впечатлява с вълнуващо уверено разгръщане на мощността.
Освен това, детайлната модернизация оптимизира както разхода на гориво, така и емисиите на редовия шестцилиндров двигател на новото BMW X7 xDrive40d. Обещаният среден разход на гориво е в рамките на 7,6 до 8,7 литра на 100 км. Максималната мощност на задвижващата система е 352 к.с. Дизеловият двигател развива въртящ момент от 700 Нм, който може да бъде повишен до 720 Нм с допълнителната мощност на системата Mild-Hybrid.
Най-важната обща характеристика на трите двигателя е интеграцията на новото поколение на 48-волтовата технология Mild-Hybrid. Най-новата форма на този вид електрификация се състои от интегриран в трансмисията стартер/генератор и управлява допълнителна мощност от 12 к.с., както и допълнителен въртящ момент от 200 Нм. Всички двигатели се комбинират с осемстепенна трансмисия Steptronic Sport с планки за превключване на волана и функция Sprint. Мощността достига до пътя, а при нужда и до нестабилните настилки, с помощта на интелигентното задвижване на четирите колела BMW xDrive.
Звездата в кабината определено е серийният BMW Live Cockpit Plus, който включва най-новото поколение на Infotainment системата BMW iDrive. То е базирано на BMW Operating System 8 и използва 27,2-инчов извит BMW Curved Display, който се състои от 12,3-инчов информационен дисплей и контролен дисплей с диагонал 14,9 инча. С новата комбинация от индикатори и постоянно повишаващите се възможности на BMW Intelligent Personal Assistant новото BMW iDrive е последователно насочено към управление с докосване и жестове, както и чрез естествени гласови команди.
Cloud-базираната навигационна система BMW Maps може опционално да бъде допълнена и с функцията Augmented View на контролния дисплей. Опционалният BMW Digital Key Plus предоставя възможност новото BMW X7 да бъде отключвано и заключвано чрез Apple iPhone с помощта на технологията с повишена сигурност Ultra-Wideband (UWB). Освен това в новото BMW X7 може да бъде ползвана оптимизирана интеграция на смартфони, персонализиран BMW ID, както и eSIM, съвместима с новият мобилен стандарт 5G.