Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА коригира системата за суперлиценз

22.09.2017 09:52
ФИА коригира системата за суперлиценз

Само Формула 2 и IndyCar ще гарантират директен достъп до Формула 1

ФИА одобри промените в системата за получаване на суперлиценз, необходим за участие във Формула 1. Водещото изискване към пилота е да натрупа минимум 40 точки за период от три години.

Преди шампионите във Формула 2, европейската Формула 3, Формула Е, IndyCar и Световния шампионат по издръжливост автоматично получаваха пълния актив. Сега обаче само Формула 2 и IndyCar ще осигуряват достатъчно точки.

Първите трима в GP2 получават 40, четвъртият – 30, петият – 20, като всички състезатели в топ 10 взимат точки. В IndyCar шампионът също ще разполага автоматично с 40, но първенците във Формула Е, европейската Формула 3 и LMP1 ще бъдат ограничени до 30, а вицешампионите – до 25 (24 при LMP1).

И в GP3 има промяна. Шампионът ще взима 25 вместо досегашните 30 точки. Най-драстичен е спадът в бившите серии на Renault заради драстичния спад на интереса към шампионата. Първенецът във Формула V8 3.5 ще получава само 20 вместо 35 точки.

На заседанието си в Париж ФИА гласува и за сформирането на нов международен Формула 3 шампионат. Той ще се позиционира между Формула 2 и Формула 4 и ще замести европейските серии Формула 3 от 2019 г. нататък. Новата версия на Формула 3 ще изисква един-единствен доставчик на шаси, както и унифициран двигател с мощност приблизително 350 к.с.. Доставчикът на гуми също ще бъде един.

Коментари
comments powered by Disqus