Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА коригира цялата процедура по проверка на предното крило

26.08.2010 15:11

ФИА не само ще промени нивата на натиск, които прилага върху крилата, за да провери тяхната еластичност, но и ще коригира цялата процедура на тестване. Това е резултат от оплакванията, които част от отборите имаха относно дизайна на Red Bull и Ferrari в тази област.

Сагата за подвижните предни крила се разрази преди немската Гран при, когато част от тимовете оспориха дизайна на RB6 на Red Bull и F10 на Ferari. Обвинението бе, че профилът на този аеродинамичен елемент се променя при движение с висока скорост и по-този начин дава неправомерно предимство на двата отбора. Първоначалното решение на ФИА бе, че този дизайн съответства на техническия правилник, но след унгарската Гран при федерацията обяви, че ще увеличи натиска, на който са подложени предните крила при теста за тяхната устойчивост. Според Autosport обаче ще бъде променена и цялата процедура.

По време на лятната пауза техническият делегат на ФИА Чарли Уайтинг е изпратил писмено уведомление на отборите за предстоящите промени, които ще влязат в сила за Гран при на Италия. Ще има допълнителни тестове на пода на шасито, но тимовете не са информирани за точната процедура, а единствено за зоната – 380 мм пред линията, която минава през центъра на предните колела, и на 100 мм от двете страни на централната линия. Ще има промени и в регулациите, засягащи всички елементи, които по някакъв начин позволяват на пода да се огъва.

В McLaren бяха най-сериозните опоненти на т.нар. подвижни предни крила, като това е повече от логично с оглед на факта, че отборът изоставаше с една секунда на обиколка в Унгария.

„Мисля, че ФИА трябва да реши дали е допустимо и ако е, да позволи страничните аеродинамични елементи на крилото да бъдат поставени по-ниско“, обяснява Мартин Уитмарш. „Всеки милиметър дава приблизително един пункт притискателна сила на предната ос, а успоредно с това се подобрява и поведението на задната. Това означава, че 25 -30 мм по-ниско разположени странични дефлектори дават разлика от секунда (за обиколка), а това е твърде много.“

Коментари
comments powered by Disqus