На извънредната среща на ФИА, която ще се случи в края на месеца, екипът на McLaren ще трябва да даде информация на ръководния орган относно периода, в който Майк Кохлан е притежавал конфиденциалната информация, и колко от неговите колеги са имали достъп до нея.
Според източници от ФИА Кохлан е разполагал с прословутите 780 страници документация още в началото на сезона.Италианските адвокати на Ferrari твърдят, че и административният директор на McLaren Джонатан Нийл, който е отговорен пред Мартин Уитмарш и Рон Денис, също е знаел за незаконните действия на своя колега, а вероятно и други ръководни фигури в отбора са били наясно. Самият Кохлан е признал в писмената декларация, която предостави по случая „Степни“, че Нийл е бил информиран за случая, но и не само той.
Въпросите на извънредната среща ще се въртят и около темата за подвижния под на Ferrari и защо McLaren е поискал разясняване на специфичната проблематика в началото на сезона. Законните действия на Сребърните стрели имаха ефект върху представянето на Скудерията, която коригира дизайна на своите болиди след промяната на тестовете на ФИА.
Подобни разяснения по време на сезона на се рядкост във Формула 1. Миналата година Renault трябваше да отговаря на сходни въпроси по темата за инерционните амортисьори, отхвърлени от ФИА. Ррешението на Международната автомобилна асоциация по специфичната проблематика оказа сериозно влияние върху представянето на болидите на френския тим. През този сезон ситуацията бе аналогична, но в центъра на вниманието бе екипът на Ferrari. Коригирани бяха и тестовете за огъване на крилата след разкритията относно подвижното задно крило на Red Bull.
Въпросът с подвижния под на F2007 ще бъде само един от общо 30-те, които ФИА ще трябва да обсъди на 26 юли в Париж.