Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА преразглежда идеята за турбо S2000

02.03.2009 16:38

На редовната си среща през март Световният съвет по моторни спортове към ФИА ще уточни параметрите на новите WRC автомобили. По всяка вероятност концепцията S2000+ отново ще бъде ревизирана.

Последното становище на Международната федерация по автомобилизъм относно WRC машините за сезон 2010 предполагаше използването на настоящите Super 2000, но оборудвани с допълнителен аеродинамичен кит, турбокомпресор и някои минимални промени по механиката (т.нар. план S2000+). На 17 март обаче е много вероятно Световният съвет по моторни спортове да заложи на друга концепция – за база отново ще се използват настоящите супери, но модификацията им ще засяга единствено аеродинамичния пакет.

Изпълнителният директор на ISC Симон Лонг обясни пред официалния сайт на Световния рали шампионат, че причината за евентуалната промяна е нуждата от ограничаване на разходите и въвеждането на ясни отличителни белези, по които бъдещите WRC автомобили да се различават от настоящите S2000.

„Техническият правилник на WRC се определя единствено от ФИА, но след решението на федерацията ISC да поеме ролята на официален промоутър на шампионата, получихме възможност да представим нашата визия относно бъдещето на WRC и по-специално маркетинговия ефект от евентуалните промени. Ние вярваме, че WRC автомобилите заслужават специално място в моторния спорт. Тъй като става дума за световен шампионат, то те трябва да се отличават от всички останали състезателни машини. Тяхната визия е изключително важна за популярността на сериите. Новият технически правилник, който предстои да бъде ратифициран от Световния съвет по моторни спортове, предполага за база да се използват Super 2000, оборудвани с нов аеродинамичен кит. Той ще ги прави уникални. WRC машините трябва да са тези, които феновете искат да виждат по отсечките.”

„Наясно сме, че с оглед променящия се икономически климат трябва да предоставим на производителите и на частните отбори максимално подходящи условия, за да се включат в шампионата. Основното е да задържим разходите възможно най-ниски, както и да повишим ефекта, който WRC може да има върху серийната продукция”, продължава Лонг. “Проектът S2000+, ако бъде приет, цели точно това – ниски разходи за старта на програмата и сигурност, че техническите регулации няма да позволят цените отново да достигнат космически нива.”

„Естествено, не искаме да зачеркнем напълно турбокомпресорите. На този етап обаче трябва да намерим възможно най-удачния и бърз начин да върнем производителите в шампионата. Наясно сме, че автомобилната индустрия все повече се ориентира към високоефективни двигатели с малък работен обем, а принудителното пълнене е неизменна част от тази технология”, обяснява Лонг, допълвайки, че е много вероятно в бъдеще работният обем на моторите във WRC да падне до 1600 куб. см.

Коментари
comments powered by Disqus