Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА приема заявки за 2011 г.

22.03.2010 07:07

Заинтересованите за участие във Формула 1 през 2011 г. групировки трябва да заявят своите намерения официално пред ФИА до 15 април и да внесат такса в размер на 1000 евро.

В резултат на проваления дебют на американския отбор USF1 през тази година ФИА разкрива нова процедура по кандидатстване за вакантното в момента тринайсето място на стартовата решетка във Формула 1. Освен това ФИА ще номинира и резервен или резервни отбори, които да заемат мястото на евентуалния избранник, ако той не успее да се подготви както USF1 през този сезон.

„Дългосрочният интерес към участие в световния шампионат ще бъде от решаващо значение при определяне на номинациите”, заяви в свое специално изявление ФИА.

Сред явните кандидати за място на решетката през 2011 г. са именно USF1, които веднага след като обявиха, че не са в състояние да се присъединят през този сезон, заявиха желанието си мястото им да бъде запазено автоматично за 2011 г. ФИА обаче отхвърли тази възможност.

Друг сигурен кандидат е сръбският тим Stefan GP, който до последно се опитваше да намери място във Формула 1 през тази година. Според слуховете,основният инвеститор в лицето на Зоран Стефанович се е опитал още веднъж да сключи споразумение с USF1 и да се състезава на тяхно място през тази година. Новият президент на ФИА Жан Тод обаче е попарил мераците на сръбския милионер, като е подчертал, че официално USF1 вече не притежава лиценз да се състезава във Формула 1 и съответно дори и да се съюзи с американците, тимът на Стефанович няма как да участва в настоящия шампионат.

По време на уикенда за Гран при на Бахрейн базираната в Кьолн компания Toyota Motorsport направи официално съобщение, в което се казва, че услугите, които предлага, включват „висококачествен дизайн, разработка и сервизиране на произведените продукти”. Това на практика означава, че услугите, които до този момент е ползвал тимът на Stefan GP, включително и болида TF110, вече са достъпни и за други организации.

В същото време ФИА обмисля предприемане на наказателни действия срещу USF1 за проваленото им участие в шампионата. Това означава, че американският тим едва ли ще получи втори път вот на доверие от страна на Международната федерация. За разлика от тима на Кен Андерсън и Питър Уиндзор, отбори като Prodrive и Epsilon Euskadi имат далеч по-големи шансове да бъдат избрани за участие във Формула 1 през 2011 г.

В съобщението на ФИА се казва още, че „пълният пакет с документи по кандидатстване за място във Формула 1 трябва да бъде подаден до края на месец юни, а през юли 2010 г. той ще бъдат щателно проверен.”

Коментари
comments powered by Disqus