Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА публикува доклада по случая Бианки

04.12.2014 11:42
ФИА публикува доклада по случая Бианки

Жул Бианки не е върнал достатъчно газта при катастрофата в японската Гран при. Това сочи докладът на Международната автомобилна федерация.

Два месеца след ужасяващия инцидент на "Сузука" ФИА излезе с официален доклад по случая. В него се казва, че Жул Бианки не е намалил достатъчно скоростта в опасната зона, но и че дизайнът на автомобила на Marussia също е оказал негативно влияние.

"Бианки не е намалил достатъчно скоростта, за да избегне загубата на контрол в същата зона на пистата, където Сутил се е ударил", гласи доклада. Системата, която контролира по електронен път спирачното усилие към задната ос (BBW) също е усложнила ситуацията, сочи заключението на десетчленния борд.

"По време на двете секунди, в които автомобилът на Бианки е бил напуснал пистата и е преминавал през зоната за сигурност, той е натиснал едновременно газта и спирачката с двата си крака. FailSafe алгоритъмът би трябвало да игнорира командата от педала на газта и да изгаси двигателя, но нейната работа е възпрепятствана от координатора на въртящия момент, който контролира BBW."

"Автомобилът на Бианки използва уникална BBW, която обаче се оказва несъвместима с настройките на FailSafe. Това, че FailSafe не е неутрализирал командата на пилота, вероятно е оказало ефект върху скоростта, при която инцидентът се е случил. Не е възможно обаче да има категорично становище по този въпрос."

"Много е вероятно Бианки да е бил объркан от случващото се и от това, че предните колела са били блокирали и че той не е имал възможност да избегне удара с репатриращия автомобил. Каската на Бианки се е ударила в задната му част. Заради тежестта на удара и факта, че е бил директен, обратното и страничното ускорение са били огромни, което е довело до сериозни контузии."

Докладът на ФИА уважава решението на Чарли Уайтинг на пистата да не излиза автомобил за сигурност след инцидента със Сутил и същевременно отхвърля вероятността за различен изход при наличието на затворен кокпит или на специални предпазни панели в задната част на репатриращия автомобили, които да не позволяват болидът да влиза под него.

"И двата варианта не биха били подходящи в случая заради огромните действащи сили при инцидент като този, когато автомобил, тежащ 700 кг, се удря в кран, който е 6500 кг със скорост от 126 км/ч", гласи заключението на ФИА.

Коментари
comments powered by Disqus