Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА публикува новия правилник

20.08.2009 09:31

ФИА публикува модифицирания спортен и технически правилник за сезон 2010 във Формула 1. Потенциалните 13 отбора и 26 автомобила на стартовата решетка, както и забраната за презареждане по време на състезанието, налагат най-съществени промени в квалификационния формат.

Едночасовата сесия отново ще бъде разделена на три сегмента, но в първите двайсет минути ще отпадат осемте най-бавни пилоти. Във втората петнайсетминутна ще бъдат отстранени нови осем, а във финалната Q3, чиято продължителност ще бъде 10 минути, ще се борят десетте най-бързи.

В последната фаза пилотите ще карат с минимално количество гориво, тъй като зареждането след квалификациите ще бъде позволено за всички 26 автомобила. Причината е, че догодина отпада презареждането по време на състезание.

В публикуваните от ФИА документи също така става ясно, че въпреки недоволството на Бърни Екълстоун, настоящата точкова система ще бъде валидна и догодина.

През следващия сезон минималното тегло на автомобилите ще бъде 620 кг (срещу 605 по настоящем), като промяната е в резултат на тазгодишните проблеми, които пилотите имаха с допълнителната тежест на KERS. Според техническия правилник системата за регенериране на спирачната енергия остава валидна и догодина, но членовете на FOTA се споразумяха по-рано да не използват KERS през 2010 г. заради високите разходи.

Чохлите за подгряване на гумите няма да бъдат забранявани, както се предполагаше по-рано.

В публикуваните документи не присъства спорната идея на ФИА за двоен правилник (на нискобюджетните отбори и на тези, които не се придържат към лимитирания бюджет), която бе и основаната причина за пререканията между FOTA и федерацията преди подписването на новото споразумение „Конкорд“.

Коментари
comments powered by Disqus