Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА работи по нов софтуер за стандартния ECU

24.02.2012 11:46
ФИА работи по нов софтуер за стандартния ECU

ФИА ще предприеме съответните действия, за да предотврати всички опити за използването на изгорелите газове за оптимизиране на аеродинамиката на автомобила.

Миналата година Федерацията обяви, че забранява използването на т.нар. обдухани дифузори, а впоследствие наложи и по-стриктни изисквания по отношение на картите на двигателя, които отборите залагат преди всеки старт.

Всички тези промени бяха следствие от нежеланието на ФИА работата на мотора да бъде директно свързана с аеродинамичната ефективност на автомобила. Въпреки тях обаче продължава да има дупки в правилника, които позволяват тази взаимовръзка да бъде осъществена, съобщава Autosport.

Според британското издание е възможно дроселовите клапи да се отварят повече от позволеното, за да увеличи потока на газове, като същевременно не се осъществява пълно изгаряне. ФИА работи с един от четирите доставчика на двигатели във Формула 1, за да затвори тази вратичка в правилника, като това ще стане посредством нов софтуер за управление на стандартния електронен блок.

Според специалистите във Федерация понастоящем няма отбор, който да работи в тази насока, но не е изключено, ако не бъдат предприети съответните действия, това да се случи по-късно през сезона.

Коментари
comments powered by Disqus