Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА се противопостави на промените в гумите

18.05.2013 10:33

ФИА е предупредила Pirelli, че каквито и промени да прави по гумите, то те трябва да са провокирани единствено от гледна точка осигуряването безопасността на пилотите. Всякакви други корекции, които ще облагодетелстват един или друг отбор, не са позволени.

След Гран при на Испания Pirelli обяви, че ще направи серия от промени по конструкцията на своите сликове, както и по отношение на каучуковите смеси, които италианската компания използваше досега. Новите гуми ще бъдат готови за Гран при на Канада.

Решението на Pirelli да коригира своите продукти е следствие на прекалено хаотичните състезания и необходимостта от четири питстопа в почти всяка надпреварара. То обаче дойде вследствие на натиска, който от Red Bull оказаха на италианската компания и същевременно разгневи част от отборите като Ferrari и Lotus, които не срещат затруднения с мениджмънта на гумите.

В тази насока и ФИА даде своето становище. Промените трябва да са свързани единствено с предотвратяването на такива инциденти като с Люис Хамилтън и Фелипе Маса в Бахрейн и Пол ди Реста и Жан-Ерик Верн в Испания, когато деламинацията можеше до доведе до сериозни проблеми за състезателите. Всякакви корекции, които засягат конкретното поведение на гумите в състезателни условия, са забранени.

"Различните спецификации гуми се определят от ФИА не по-късно от 1 септември в рамките на предишния сезон", гласи правилникът. "Веднъж определена, спецификацията на гумите не може да бъде променяна през състезателния сезон без съгласието на всички тимове." В регулациите пише още, че корекции са възможни, при положение че доставчикът или техническият делегат преценят че гумите са "технически неподходящи", но този случай не може да бъде разглеждан като такъв, твърдят от Централата.

В момента ФИА и Pirelli обсъждат евентуалните промени, като те ще бъдат насочени единствено към предотвратяването на деламинацията, която напоследък представлява сериозен проблем за сликовете на италианците. Тези разговори обаче по никакъв начин не засягат деградацията на гумите както и броя на спиранията, които са най-същественият проблем за Red Bull и поради тази причина провокираха недоволството на собственика Дитрих Матешиц и на неговия екип.

Коментари
comments powered by Disqus