Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА ще ограничи използването на DRS

16.11.2012 09:32

Догодина ФИА ще ограничи използването на DRS по време на свободните тренировки и квалификацията. Очакват се и нови тестове относно легалността на предното крило.

Системата за намаляване на челното съпротивление дебютира във Формула 1 през 2010 г. и отборите вече натрупаха сериозен опит в тази насока, който резултира до конструирането на така наречените двойни DRS. Догодина тяхната употреба ще бъде забранена, но това няма да е единствената рестрикция в областта. Очаква се ФИА да премахне и правилото, което позволява на пилотите да активират своя DRS свободно по време на тренировките и квалификациите.

Причината за тази промяна е свързана със сигурността на пилотите. Ефективният DRS и максимално ранното му отваряне са от ключово значение за добрия резултат в квалификацията, но това води до сериозен риск от катастрофи. Ето защо догодина системата за намаляването на челното съпротивление ще може да се използва единствено в обозначената DRS зона без значение от това дали става дума за тренировка, квалификация или състезание.

„Ще забраним използването на DRS по време на тренировките и квалификацията с изключение на местата, които ще бъдат използвани в самото състезание”, коментира техническият делегат на ФИА Чарли Уайтинг за Autosport. “Наскоро информирахме отборите за това наше решение, което е провокирано от съображения за сигурност.”

„Имаше няколко инцидента, след които пилотите ми обясниха, че това (ранното отваряне на DRS) е често срещана причина за катастрофи. Монзина могат да кажат, че ранното отваряне на DRS не се различава много от прекалено ранното отваряне на дросела, но DRS е система, която работи на принципа включено/изключено, докато газта може да се дозира.”

Друга промяна, която се очаква догодина, засяга тестовете, които проверяват доколко статично е предното крило. Правилникът на Формула 1 забранява подвижната аеродинамика, но част от отборите, в това число и Red Bull, който е пионер в областта, намират механизми да променят формата на аеродинамичните си компоненти при различни условия посредством използването на специални материали.

По време на Гран при на Абу Даби, когато Себастиан Фетел влезе в бокса за смяна на предното крило, се видя ясно, че носът на RB8 се деформира с лекота при натиск от страна на механика. Специално тази зона позволява подобни интерпретации, коментира Уайтинг, но догодина ФИА ще затегне изискванията относно твърдостта на самото предно крило и носещите го елементи.

Коментари
comments powered by Disqus