Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА търси алтернатива на "маркираните" гуми

29.01.2007 20:01

Изборът на гуми ще бъде публично достояние във Формула 1, ако ФИА прокара успешно предложението си, според което отборите ще са задължени да предоставят информация за типа гуми, използвани по време на надпреварата.

Концепцията на техническия делегат на Международната автомобилна федерация Чарли Уайтинг изисква от отборите да дават информация за типа гуми (твърд или мек), които използват по време на състезанието. Това обаче няма да става предварително, а след началото на надпреварата с цел да се запази в тайна стратегията на всеки един тим, информира Autosport.

Усилията на ФИА да включи във Формула 1 ясен принцип за разграничаване на типа гуми явно няма да останат без резултат. Първоначалната идея на Международната автомобилна асоциация бе да се въведат характерните за Champ Car сериите червени кантове за меките гуми. Концепцията обаче не бе възприета от отборите, тъй като означава край на стратегиите в тази насока.

Компромисно решение обаче наистина е нужно, тъй като от спортна гледна точка яснотата относно избора на гуми ще предизвика много по-сериозен интерес от страна на публиката и ще бъде предпоставка за по-близък контакт между отбори и зрители. “Колкото по-активно взаимодействаме с трибуните и хората пред телевизора, толкова по-активна ще бъде тяхната включеност”, коментира предложението Кристиан Хорнър. “Всяка интеракция от този тип като например разговорите между състезателите и бокса е добре дошла за спорта”, добавя босът на Red Bull.

Коментарите на пилотите относно правилото да се използват задължително и двата типа гуми по време на състезанието, както и идеята за маркирането или обявяването на първоначалния избор обаче съвсем не са положителни. Дейвид Култард квалифицира концепцията като “глупава”. Логично е да оставиш “бавния” комплект за края на надпреварата, тъй като обикновено в този период изпреварванията са изключение. В този смисъл напрежението и интереса относно първоначалния избор няма да са особено изразени”, коментира 35-годишният състезател на Red Bull, цитиран от F1Racing. Още по-критичен бе неговият колега Марк Уебър. “Каквото и да си говорят пилотите, това няма абсолютно значение за крайния избор на ФИА”, подхвърля саркастично опитният австралиец.

Коментари
comments powered by Disqus