Официалната премиерата на Fiat 500, която ще се състои на 4 юли, ще бъде предшествана от няколко емблематични събития. Едно от тях е Международният мебелен панаир в Милано, където почитателите на симпатичния мъник ще могат предварително да резервират първите 500 автомобила, които ще слязат от поточната линия.
Нетърпеливите клиенти ще имат избор между класическата версия на Fiat 500 и дизайнерския продукт на италианския автомобилен производител и Cappellini.
На входа на Cappellini Temporary Store на площ от близо 250 квадратни метра ще бъде разположена специална “черна кутия”. Извън специално оборудваната структура посетителите на изложението ще получат достъп до мултимедиен център, където ще могат да конфигурират концептуалната версия на Fiat 500 в зависимост от собствените предпочитания по отношение на цвета и някои допълнителни елементи. Когато приключи с оформлението на мини автомобила, всеки “дизайнер” ще има възможност да влезе в “черната кутия”, където ще бъде възпроизведен 3D образ на концептуалния модел. За да запазят за по-дълго приятния спомен, посетителите ще получат хартиено копие на индивидуално проектирания мъник.
Нестандартният начин за реклама на Fiat 500 олицетворява философията на модела – “автомобил създаден за хората с помощта на техните собствени идеи”. Високотехнологичният конфигуратор е своеобразна еволюция на интернет лабораторията, представена на сайта fiat500, където бяха реализирани повече от 160000 модификации, предложения за оборудване и индивидуални интерпретации на новия модел.
Тържествената церемония по откриването на Cappellini Temporary Store ще бъде съпътствана от връчването на наградите от специалното дизайнерско състезание, което бе част от виртуалния проект “500 Wants You”. Моделите, получили признание от страна на журито в категориите “аксесоари”, “навсякъде” и “лайфстайл”, ще бъдат изложени на специално подготвено за целта място.