Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat 500Х отпразнува старта на продажбите си в България

18.06.2015 21:50

На италианско парти в София Ауто Италия, официалният вносител на марката Fiat, представи новия кросоувър Fiat 500Х.

Симпатичният италианец, който по своето название и стилистика се родее с изключително успешния малък модел 500, се отличава от него не само с по-големите си размери, но и със способностите си да осигури транспорт за цялото семейство дори при лоши пътни условия или по лек пресечен терен. Отначало моделът ще се предлага с два бензинови и два дизелови мотора. Бензиновите са атмосферен 1,6-литров агрегат със 110 к.с. и 1,4-литров турбомотор MultiAir2 със 140 к.с. Дизеловите двигатели са 1,6-литров (120 к.с.) и 2,0-литров (140 к.с.).

По-мощната дизелова версия засега е единствената, която се предлага с двойно предаване, а по желание и с 9-степенна автоматична трансмисия. Бензиновият вариант със 140 к.с. може да се поръча и с 6-степенна трансмисия с два съединителя.

Mood Selector и Traction Plus

Във всички версии на новия 500X (с изключение на базовата с атмосферен бензинов мотор и 110 к.с.) серийното оборудване включва система за избор на режим на работа на основните агрегати и компоненти в автомобила – двигател, спирачки, кормилна уредба, автоматична трансмисия и двойно предаване, – наречена Mood Selector (селектор на настроенията). Тя предлага следните три типа поведение на автомобила в зависимост от настроението на водача и пътните условия: Auto – за всекидневно шофиране; Sport – ориентиран към максимални динамични показатели; All Weather – за максимална сигурност при намалено сцепление поради сложни атмосферни условия.

При „приключенските” нива на оборудване Cross и Cross Plus режимът All Weather е заменен с Traction (за 500X с двойно предаване – ускорява пренасянето на въртящ момент към задния мост) и Traction Plus (за предно задвижване – имитира действие на самоблокиращ диференциал, насочвайки въртящия момент към колелото с по-добро сцепление).

Базовата цена на най-евтината бензинова версия със 110 к.с. е 33 900 лв. По-мощният дизелов вариант струва 46 890 лв.; с деветстепенната автоматична трансмисия – 51 750 лв.

 

 

 

Коментари
comments powered by Disqus