Без да бъде звезда, Fiat Bravo успя да се наложи на европейския пазар като сравнително успешен модел. Една от основните причини за това е сериозният интерес към автомобилите от този клас на Стария континент. През 2006 година продажбите в сегмента са 3,4 милиона или приблизително една пета от целия обем, а най-логичното следствие на тази констатация е появата на нова генерация Bravo.
Въпреки ограниченията на компактния клас Fiat Bravo е щедър към своите бъдещи клиенти. Новата версия е дълга 434 см, широка – 179 см и висока – 149 см, а междуосевото разстояние е 260 см. В комбинация с плавните, но агресивни линии, Bravo създава впечатление за един наистина динамичен, целеустремен и обещаващ автомобил.“Италианският Golf” ще разполага с пет двигателя: два турбодизелови Multijet (1,9-литров с 8 клапана и максимална мощност от 120 к. с. и 1,9-литров с 16 клапана и максимална мощност от 150 к. с.) и три бензинови агрегата (базовия 1,4 с 16 клапана и максимална мощност 90 к. с. и двете 1,4-литрови турбо версии от линията T-JET с максимална мощност съответно 120 и 150 к. с.). В зависимост от избора на двигател Bravo ще се предлага с 5 или 6-степенна скоростна кутия.
Всички версии са оборудвани с предни вентилирани и задни плътни спирачни дискове, чийто размер варира според съответния двигател. Базовото оборудване включва ABS и ESP. За пасивната сигурност на водача и неговите спътници се грижи иновативната “Air-Bag Smart 2” система, която настройва параметрите за активация според степента на сериозност на сблъсъка.
Bravo ще докосва асфалта с помощта на базовите 205/55R16 гуми, но и на 17-цоловите 225/45 и 18-цоловите 225/40.
Интериорният дизайн предлага сериозна гама от комбинации, които са обединени във версиите Dynamic, Emotion и Sport. Допълнителните екстри в купето включват комуникационната и мултимедийна система Blue&Me™ Nav, разработка на Fiat Auto и Microsoft, която при желание от страна на клиента може да отстъпи място на по-усъвършенстваната CONNECT Nav Plus, Hi-Fi или Hi-Fi Sound системи, две отделни климатични зони, функционални и комфортни седалки, както и панорамен покрив. За да намали напрежението по време на шофиране, италианската компания е осигурила за своите клиенти круиз контрол, сензори за дъжд, за паркиране и за контрол на налягането на гумите.
Стандартно обемът на багажното отделение не надхвърля 400 литра, като при свалени седалки може да нарасне на 1175.