Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Grande Punto: Отново добри новини от Fiat

19.12.2006 00:11

Още самото наименование на този автомобил подсказва за неговите сериозни размери, и това не е заблуда – Fiat Grande Punto действително е сред най-порасналите представители на малкия клас.

Каросерията създава впечатление за надеждност и здравина, а критики по отношение на качеството би могло да има единствено донякъде към вложените материали, но не и към изработката. Още повече, че твърдата и не особено приветлива пластмаса съвсем не е нетипична за този клас и дори е логично да се възприема като напълно нещо нормално за ценовата категория, просто при Grande Punto тя се набива на очи малко по-силно, отколкото при някои от конкурентните модели, което се дължи най-вече на обширната площ на арматурното табло.

Все пак този път добрите новини преобладават

Дългата 4,03 м каросерия е шампион по външни размери в доминирания от VW Polo, Opel Corsa, Renault Clio и компания сегмент, и освен това предлага впечатляващо изобилие от вътрешен простор. Благодарение на големия обхват на регулирането на предните седалки, отпред има предостатъчно място дори за гиганти. С обема си от 275 литра, багажникът е типичен за класа. Похвала заслужава също и прегледната и ергономична подредба на таблото, която по нищо не напомня за често срещаната при италианците фриволност в това отношение.  Ако навлезете в завой с прекомерно висока скорост, типичната за автомобил с предно задвижване склонност към недозавиване се появява своевременно, за да убие скоростта и до подскаже на водача, че този път е надценил възможностите на физиката. При такива ситуации махането на крака от педала на газта води до съвсем леко изнасяне на задницата, което е достатъчно, за да стабилизира автомобила, без да е прекалено силно и да налага допълнителна работа с волана. Прекалено силното действие на сервоусилвателя силно намалява обратната връзка с пътя и така представата за случващото се между предните колела и пътната настилка остава леко мъглява.

При изпитанията за поведение на пътя

дългият ход на пружините съвсем логично води до силно накланяне на каросерията, но от друга страна така се осигурява и съвсем приличен (даже превъзходен за класа) комфорт  на возене, включително и при преминаване през груби неравности. Ходовата част на Grande Punto без съмнение е една от главните причини да имаме основание да кажем, че този автомобил с основание носи думата “Grande” като част от наименованието си. На добър час, Fiat, отдавна не сме ставали свидетели на толкова добри новини при вас, дано продължавате в същия дух!

 

Коментари
comments powered by Disqus