Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Panda и Jeep Wrangler се провалиха

05.12.2018 13:15
Fiat Panda и Jeep Wrangler се провалиха

Италианският модел не успя да спечели нито една звезда за пасивна безопасност на краш тест

Хечбекът Fiat Panda и кросоувърът Jeep Wrangler не успяха да се справят с на краш тестовете на Euro NCAP, съобщава сайтът на организацията.

Италианският модел не успя да спечели нито една звезда за пасивна безопасност: защитата на шофьора бе оценена на 45%, на пътниците на 16%, на пешеходците 47%, на ефективността на системите само  7%. Нека да припомним, че актуалното поколение на Fiat Panda практически не е променяно от премиерата му през 2011 г. досега.

Новият Jeep Wrangler се оказа малко по-безопасен: защитата на шофьора е оценена на 50%, защитата на децата -  49%, защитата на пешеходците - 49% и системите за активна безопасност - 32%. В резултат на това кросоувърът получи само една звезда от краш теста на Euro NCAP.

Известно е, че през 2017 г. хечбекът Fiat Punto стана първият модел, който постигна нула в краш тестовете на Евро NCAP.

Коментари
comments powered by Disqus