Компанията ще трябва да се пребори със стария си имидж на некачествена марка.
Италианският автомобилен производител Fiat ще се завърне на пазара в САЩ след близо 28-годишно отсъствие от Северна Америка.
Компанията първоначално ще заложи на малкия си градски модел 500 във версиите хечбек и кабриолет, който ще бъде достъпен чрез дилъри в 41 щата. Стартът на продажбите ще съвпадне с автомобилното изложение в Лос Анджелис през ноември.
Fiat, който е собственик на Chrysler, имаше силно присъствие в САЩ, като първият завод на марката е отворил врати през далечната 1908 г. Производителят сложи край на продажбите си в Северна Америка през 1983 г., след като за 1982 г. пласира едва 14 113 автомобила.
На континента компанията ще трябва да се бори и срещу „извоювания“ преди над три десетилетия имидж на некачествена марка. В САЩ името на произвидителя е придобило популярното иронично тълкуване „Поправи го отново, Тони“ (Fix It Again, Toni).