Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Tipo с двусмислени резултати от Euro NCAP

31.10.2016 15:33

Базовото оборудване на хечбека включва предни и странични въздушни възглавници

Европейските експерти провериха активната и пасивната безопасност на модела Fiat Tipo с пет врати. Резултатът не е обещаващ: Tipo получи четири звезди с допълнително оборудване и само три – със стандартно оборудване. Оценката с три звезди на Euro NCAP – не е рядкост. Можем да припомним един скорошен пример с базовите версии на пикапа Toyota Hilux и хечбека Suzuki Baleno.

Генералният секретар на Асоциацията на Euro NCAP Мишел ван Ратинген препоръчва на клиентите да не подценяват опционалния пакет за сигурност за италианския модел.

При челен удар с умерено припокриване тестовият автомобил получи седем от осем възможни точки. Пътническата капсула остава стабилна, но при удара има риск от нараняване на водача и пътника в краката.

Базовото оборудване Tipo включва предни и странични въздушни възглавници. А регулируемият ограничител на скоростта и автоматичната система за спиране са част от опционалния пакет за сигурност. Автоматичното спиране се представя добре, когато наближава бавно наближаващ автомобил (до 45 км/ч хечбекът избягва сблъсък, а след това – олекотява удара). При наближаване на лек автомобил електрониката на Tipo не работи независимо. Тук оценката не е "зелена", а е едва "оранжева", която е средно аритметична от пет.

Слабостта на модела се оказва челният удар с пълно припокриване: незначителна защита (ниво "оранжево") на главата и гръдния кош на водача и торса на задния пътник (от 6,1 пункта). Още този Fiat  получава „оранжева” оценка срещу камшичен удар и опасност от контузии на седящите на втория ред седалки.

Слабата защита на гърдите на шестгодишно дете в детска седалка на втория ред е една от причините за намаляване на оценката на теста за "деца". Предните колони се оказаха опасни за пешеходците, въпреки че бронята и ръба на предния не са проблем. Недобрата на работа на електронните системи за сигурност утежни положението на автомобила. За съжаление. Защото в крайна сметка Tipo регистрира едно много солидно постижение: той постигна възможно най-висока оценка от общо 16 точки от два вида странични видове (в стълб и с подвижна количка).

Коментари
comments powered by Disqus