Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Uno: На Стария континент

19.05.2010 11:21

Новият Fiat Uno, който от този месец се продава в Бразилия, ще се появи в Европа догодина. Автомобилът ще се сглобява в заводите на Zastava в Крагуевац, Сърбия.

По-рано тази година Fiat обяви, че ще инвестира 150 милиона евро в сръбската фабрика, където по настоящем се сглобява Zastava M10 (Fiat Punto от втората генерация). Вероятно реновирането на завода е обвързано с бъдещото производство на Fiat Uno там.

Новият Uno e дълъг 3770 мм, широк 1643 мм и висок 1490 мм. Междуосието му е 2370 мм, а багажното отделение има обем от 280 литра, като по отношение на посочените габарити той се позиционира между Panda и Punto Evo.

Дизайнът на Uno споделя много от характеристиките на Panda. Отличителните му белези са трите въздуховода от лявата страна на емблемата, четвъртитите светлини, минималните надвеси и почти отвесната пета врата.

Версията Way разполага с офроуд пакет, който включва пластмасови панели за арките на калниците, по-масивни брони и странични лайстни, декоративни кори за пода и релси на покрива. Интериорът ще бъде значително по-опростен спрямо европейските модели на италианците.

Два flex-fuel двигателя работят под капака на Uno или поне за моделите, предназначени за пазара в Южна Америка . Базовият е еднолитров със 73 коня (75 при биоетанол), докато 1,4-литровият генерира 85 к.с. (88 при биоетанол). И двата са комбинирани с петстепенна механична скоростна кутия, която задвижва единствено предните колела.

Коментари
comments powered by Disqus