Fisker Inc. разполага с малко време, за да представи подробните му технически характеристики
Хенрик Фискер обяви чрез своя Twitter акаунт на изображения на новия му модел Fisker EMotion, електрически седан, разработен от Fisker Inc., като датският дизайнер обещава не по-малко от 400 мили (643 км) автономен пробег.
След като до момента имахме представа само за някои отделни детайли от новия модел чрез социалната мрежа, сега Хенрик Фискер ни предлага общ преглед върху Fisker EMotion, чиито линии изглеждат вдъхновени едновременно от два различни модела - от Maserati (за предницата) и от основния му конкурент Tesla Model S за задната част на автомобила.
За останалата част, Fisker EMotion е построен върху шаси, изработено от карбон, алуминий и графен. Върху тази платформа е разположена електрическата задвижваща система с една или повече батерии с около 400 мили автономен пробег. Литиево-йонните батерии, разработени от Fisker Nanotech, се зареждат само за 9 минути (при бързо зареждане).
Динамичните показатели на Fisker EMotion все още не са известни, но в предишни информации Хенрик Фискер каза, че новият му модел ще развива максимална скорост 260 км/ч.
Fisker Inc. разполага с малко време, за да представи подробните технически характеристики на Fisker EMotion, тъй като официалната му премиера се очаква да се състои до края на август.
Van George
Това за 9-те мин зареждане просто няма как да стане ! Дори да предположим,че ще използва трифазен промишлен ток 380V, се получават токове от порядъка на 2000 А. За които трябват 300-400 мм2 проводник на всяка фаза,тоест три такива проводника. Това "кабелче" няма вдигане първо,после,ако някъде връзката не е перфектна,ще се получи истинско заваряване,умножено по 20 ( нормалните заваръчни токове са 50-100-150). Нещо им куца в сметките - Теслите стоят по един час на Суперчарджъра, а с Фискера да стане 10 пъти по-бързо - едва ли ...