По своите габарити новият китайски седан се доближава до моделите Hyundai Sonata и Kia K5
В началото на 2021 г. на пазара в КНР ще излезе нов електрически седан от марката Arcfox, в състава на концерна BAIC. Името на новия модел все още не е измислено, така че той е обозначен с код N61. Очакват се две версии: с един двигател с мощност 160 кВт (218 к.с., 300 Нм) и два двигателя с мощност 320 кВвт (435 к.с.). Батерията ще има няколко опции за капацитет (от 55 до 99 кВтч), така че автономният пробег варира в рамките на 450-680 км (според NEDC).
Производството на автомобила с четири врати започна тържествено на 14 юли в завода на BAIC BluePark Magna Automobile в Женженг, където вече правят електрическия кросоувър Arcfox α-T, започвайки през август.
По своите габарити N61 се доближава до моделите Hyundai Sonata и Kia K5: 4930 × 1940 × 1599 мм, междуосието е 2915 мм. Собственото тегло е 1940 или 2245 кг. Размери на гумите: 235/50 R19, 245/45 R20.
Твърди се, че N61 е унифициран със седана Beijing EU7 (марката също принадлежи на BAIC), пуснат през есента на 2019 г. Той" обаче е по-компактен: 4805 × 1835 × 1528 мм, междуосие – 2785 мм. Мощността на двигателя - както при N61 (218 к.с., 300 Н м), автономен пробег - 451 км (NEDC). Цените започват от 159 900 юана.
Възможно е седанът да бъде построен върху същата платформа на Daimler – BMFA, като на кросоувъра Beijing X77. По предварителни данни N61 ще бъде оборудван с матрични LED светлини, автопилот (нивото не се посочва), head-up дисплей, медиен център с гласово управление и други "интелигентни" функции.
Интериорът е украсен с ретро елементи. Дисплеите са разширени по цялата дължина на предния панел. Централната конзола е вдлъбната, така че предавателният лост е "на скалата", до безжичното зареждане на смартфоните.
Китайските медии съобщиха, че флагманският седан ще се нарича Arcfox αS („алфа es“). Коефициентът му на въздушно съпротивление е 0,26, като например на Audi A5 и Peugeot 508. Има три възможности за автономен пробег: 525, 603 и 708 км при цикъл NEDC. В същото време се оказва, че електродвигателят (160 кВт, 218 к.с.) развива въртящ момент не 300 Нм, а 360. Имаше слухове за версия с мощност 175 кВт (238 к.с.), но те се оказаха лъжливи.